ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora. Prekių ženklų krizės ir jų komunikacijos strategijos = The brand crisis and communication strategies // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. 2018, T. 81, p. 133–145. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-1487. DOI: 10.15388/Im.2018.0.11945.
ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora; MITKUTĖ, Meda. Expression of social identity in symbols of different cultures / Socialinės tapatybės raiška skirtingų kultūrų simboliuose. Tarptautinė mokslinė konferencija „Informacijos ir komunikacijos teorijos ir praktikos raiškos 2022“, 2022 m. balandžio 28–29 d. (nuotolinė konferencija).
Černikovaitė, Miglė Eleonora. Lietuvos įmonės dažniau komunikuoja nei įgyvendina žaliąsias idėjas // Spectrum. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-0347. 2021, Nr. 34, p. 60-65.
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos