Krypčių grupė | Socialiniai mokslai | Trukmė |
3,5 metai |
Studijų kryptis | Komunikacija | Studijų forma | Nuolatinė |
Kvalifikacinis laipsnis | Socialinių mokslų bakalauras | Studijų programos apimtis | 210 kreditų |
Pirmosios pakopos studijų programos „Inovatyvi komunikacija ir antreprenerystė“ tikslas – parengti aukštos kvalifikacijos komunikacijos specialistus, kurie supras ir gebės pritaikyti komunikacijos, skaitmeninių medijų ir rinkodaros sprendimus, gebės kurti ir komunikuoti turinį daugiaterpėse medijose, pasitelkiant esmines atsakingo ir inovatyvaus verslo kūrimo žinias, antreprenerišką mąstyseną ir kompetencijas.
Studijų programoje yra užtikrinamas nuoseklus studentų kompetencijų ugdymas, orientuotas į šiuolaikinius komunikacijos, inovacijų ir verslumo iššūkius. Programoje naudojami mokymo metodai, tokie kaip paskaitos, seminarai, atvejų analizė, grupinis darbas ir problemomis grįstas mokymas, sudaro sąlygas studentams įgyti teorinių žinių ir jas pritaikyti praktiškai. Šie metodai yra skirti ugdyti ne tik kritinį ir kūrybinį mąstymą, bet ir komunikacijos, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius.
Įgyti gebėjimai
Gebėjimas integruoti komunikaciją, technologijas ir verslumą, suvokti inovatyvios komunikacijos, skaitmeninių medijų bei šiuolaikinės rinkodaros veikimo dinamiką, verslo, startuolių kūrimo ir valdymo, tvarios ekonomikos, finansų ir strateginio valdymo principus didins absolventų konkurencingumą, leis prisitaikyti prie įvairių profesinių sričių ir iššūkių bei sėkmingai veikti sparčiai besikeičiančioje darbo rinkoje. Ši studijų programa ugdys antrepreneriškus lyderius, kurie gebės sėkmingai valdyti komunikacinius procesus ir inovacijas organizacijose, taikyti strateginį mąstymą, inicijuoti pokyčius organizacijose bei juos valdyti, pasitelkiant inovatyvius komunikacijos metodus.
Siekiama, jog programos absolventai gebėtų analizuoti ir praktiškai taikyti komunikacijos teorijas, kurti inovatyvius komunikacijos ar/ir verslo sričių projektus, valdyti organizacijos komunikacijos procesus bei užtikrinti startuolių plėtrą. Bus ugdomi įgūdžiai, leidžiantys planuoti tyrimus, analizuoti duomenis ir pateikti jų rezultatus suinteresuotosioms grupėms, o taip pat bus skatinamas kūrybiškumas, antrepreneriškas mąstymas, bendradarbiavimas, atsakingumas, tarpkultūrinė komunikacija, kritinis mąstymas ir gebėjimas greitai prisitaikyti prie pokyčių. Būsimi specialistai išmoks veikti etiškai, socialiai atsakingai ir inovatyviai spręsti kompleksines problemas, sukurdami pridėtinę vertę ne tik organizacijoms, bet ir visuomenei.
Socialiniai partneriai