ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora. Prekių ženklų krizės ir jų komunikacijos strategijos = The brand crisis and communication strategies // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. 2018, T. 81, p. 133–145. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-1487. DOI: 10.15388/Im.2018.0.11945.
ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora; MITKUTĖ, Meda. Expression of social identity in symbols of different cultures / Socialinės tapatybės raiška skirtingų kultūrų simboliuose. International scientific conference „Expressions of information and communication theory and practise 2022“, Vilnius, 28–29 April 2022 (online conference).
28 January 2016 – Doctoral degree, Mykolas Romeris University. Dissertation topic – „Prekės ženklo vertės poveikio ekonominei pridėtinei vertei nustatymo modelis“. Supervisor – Prof. Dr. Eglė Kazlauskienė.
Černikovaitė, Miglė Eleonora. Lietuvos įmonės dažniau komunikuoja nei įgyvendina žaliąsias idėjas // Spectrum. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-0347. 2021, Nr. 34, p. 60-65.
We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.