ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora. Prekių ženklų krizės ir jų komunikacijos strategijos = The brand crisis and communication strategies // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. 2018, T. 81, p. 133–145. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-1487. DOI: 10.15388/Im.2018.0.11945.
ČERNIKOVAITĖ, Miglė Eleonora; MITKUTĖ, Meda. Expression of social identity in symbols of different cultures / Socialinės tapatybės raiška skirtingų kultūrų simboliuose. International scientific conference „Expressions of information and communication theory and practise 2022“, Vilnius, 28–29 April 2022 (online conference).
28 January 2016 – Doctoral degree, Mykolas Romeris University. Dissertation topic – „Prekės ženklo vertės poveikio ekonominei pridėtinei vertei nustatymo modelis“. Supervisor – Prof. Dr. Eglė Kazlauskienė.
Černikovaitė, Miglė Eleonora. Lietuvos įmonės dažniau komunikuoja nei įgyvendina žaliąsias idėjas // Spectrum. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-0347. 2021, Nr. 34, p. 60-65.