- APIE
- MOKSLINĖS PUBLIKACIJOS
- MOKSLINĖ VEIKLA
- STUDIJŲ IR MOKSLO KOMUNIKACIJOS VEIKLA
- KITA AKADEMINĖ VEIKLA
APIE
Komunikacijos fakulteto Komunikacijos fakultetas Moksliniai interesai |
MOKSLINĖS PUBLIKACIJOS
Mokslinės publikacijos (e-LABa)
Mokslinės publikacijos
- BERESNEVIČIUS, Gediminas. Kūrybiškumo ir kūrybingumo sąvokų Lietuvos autorių mokslinėse publikacijose vartosena bei prasmių analizė. Psichologija. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 2022, T. 66, p. 8-20. ISSN 1392-0359, eISSN 2345-0061. Prieiga per internetą: https://www.zurnalai.vu.lt/psichologija/article/view/26543/26941
- GEDGAUDAITĖ, Justina; BERESNEVIČIUS, Gediminas. Kūrybiški „Sogrape Vinhos“ įmonės sprendimai internete. Tarptautinis verslas: inovacijos, psichologija. Vilnius: Kūrybiškumo ugdymo centras. 2017, T. 8, Nr. 1(13), p. 32–57. ISSN 2029-5774. eISSN 2345-0932. Prieiga per internetą: http://www.kuryba.lt/failai/zurnalai/2017_1.pdf.
- BERESNEVIČIUS, Gediminas. Smegenų šturmo ir kitų problemos sprendimo paieškos aktyvinimo metodų neefektyvumo metodologinė priežastis. Tarptautinis verslas : inovacijos, psichologija, ekonomika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 2015, T. 6, nr. 1, p. 7–33. ISSN 2029-5774. eISSN 2345-0932. Prieiga per internetą: http://www.kuryba.lt/failai/zurnalai/2015_1.pdf.
- BERESNEVIČIUS, Gediminas. Kūrybiniai gebėjimai ir naujų idėjų kūrimo modelis = Creative abilities and the model of generating new ideas // Tarptautinis verslas : inovacijos, psichologija, ekonomika. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. 2014, T. 5, nr. 2, p. 7–38. ISSN 2029-5774. eISSN 2345-0932. Prieiga per internetą: http://www.kuryba.lt/failai/zurnalai/2014_2.pdf.
- BERESNEVIČIUS, Gediminas; BERESNEVIČIENĖ, Danguolė. Parameters of the creative product and factors that determine it. Tarptautinis verslas: inovacijos, psichologija, ekonomika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 2013, T. 4, 2, p. 21–53. ISSN 2029-5774.
-
BERESNEVIČIUS, Gediminas; BERESNEVIČIENĖ, Danguolė. Inovacijos kokybę lemiančių veiksnių modelis. Tarptautinis verslas: inovacijos, psichologija, ekonomika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. 2012, T. 3, Nr. 1, p. 40–56. ISSN 2029-5774.