Naujienos

Kokios yra propagandos spalvos? Kaip jos pasirenkamos priklausomai nuo tikslų? Kiek iš tikrųjų esame atsparūs propagandai? Kokios priemonės jai tinkamos? „Be sąvokos „propaganda“ neįsivaizduojame šių dienų realybės. Stebėdami savo šalies, pasaulio įvykius, bet kokias naujienas, turėtume būti kritiški ir mokėti atskirti patikimą ir vertingą informaciją nuo netikrų naujienų.

Skaityti daugiau...

Skaitmeninis vaizdas 1

Naujuosius metus VU biblioteka pradeda su reikšmingomis permainomis – visuomenei pristatydama įspūdingą dovaną: tūkstančiams bibliotekos suskaitmenintų dokumentų suteikiamas viešo naudojimo statusas. Šis sprendimas reiškia, kad bibliotekoje saugomi kultūros objektai, nuo šiol žymimi Public domain ženklu, tampa viešo naudojimo, laisvai prieinami visuomenei, o jų panaudos neriboja autorių teisės.

Skaityti daugiau...

new data services Ar iTL4QKl4 unsplash

Gebėjimas efektyviai planuoti savo veiklą svarbus ir kiekvienam žmogui, ir verslo įmonėms, ir valstybėms. Strateginio planavimo paskaitų metu Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Medijų ir skaitmeninės leidybos magistro studijų programos studentai mokėsi ne tik suprasti strateginio planavimo principus, bet ir vykdė praktinę užduotį – sudaryti Lietuvos leidybos sektoriaus prognozę 2030-iems metams.

Skaityti daugiau...