Muzeologijos katedra paruošė ketvirtą serialinio leidinio (metodinės priemonės) „Muziejininkystės studijos“ tomą. Jame pateikiama Muzeologijos katedros 2015 metais organizuotos ir vykdytos modulinio pobūdžio mokymų programos „Modernaus muziejaus specialistų kompetencijų ugdymas“ teorinė medžiaga, skirta kultūros darbuotojų kvalifikacijai kelti.
Šiame leidinyje gvildenamos aktualios muziejų vadybos, išorinės ir vidinės komunikacijos problemos. Siūlomos galimų sprendimų kryptys turėtų būti naudingos aukščiausio lygmens muziejų administracijai. Reikšminga antroji teminė straipsnių grupė, kurioje gilinamasi į labai mažai pažintus muziejų lankytojus ir muziejų edukacijų dalyvius - specialiuosius poreikius, pirmiausia - autizmo spektro sutrikimą, turinčius vaikus. Tai tik pirmieji žingsniai, kuriuos žengė mokymų organizatoriai, norėdami padėti muziejams tobulinti ekspozicijas ir edukacinę veiklą, siekiant didesnio įvairiapusės visuomenės įtraukimo. Leidinys papildytas informacija apie muziejų kasdienėje veikloje svarbų rinkinių prevencinio konservavimo organizavimą, mikro- ir makroaplinkos vertinimą. Ši informacija aktuali visiems muziejų darbuotojams, nes tik bendras kryptingas darbas gali užtikrinti sėkmingą kilnojamųjų kultūros vertybių išsaugojimą ateities kartoms.
Birželio pradžioje planuojama pristatyti spausdintą leidinio variantą, kurį nemokamai galės gauti visi norintys mokymų dalyviai.
Elektroninę leidinio versiją galite atsisiųsti paspaudę nuorodą.