Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Leidybos ir reklamos trečiakursiai, dėstytojos Linos Jakučionienės paskatinti, kaip semestro baigiamąjį darbą parengė kūrybinę strategiją, skirtą Lietuvos įvaizdžio viešinimui gerinti, ir ją š.m. gruodžio 12 dieną pristatė Lietuvos Respublikos Vyriausybėje. Ambicingos užduoties entuziastingai imtasi nuo semestro pradžios.
LR Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio grupei pristačius projektą, sulaukta daug pagyrimų: valdžios atstovai džiaugėsi studentų iniciatyva, gyrė už puikias idėjas ir įžvalgas. Patys studentai pripažįsta, jog projekto pradžioje nesklandumų tikrai būta, tačiau ši užduotis suteikė galimybę suvokti tikrąją „team building‘o“ prasmę. „Nors per keletą studijų metų dažnai reikėjo dirbti grupėmis, dar nebuvo tekę kurti tokio realiai apčiuopiamo projekto. Įgyvendindami šią užduotį, suvokėme, ką iš tiesų reiškia komandinis darbas“, - dalijasi mintimis trečiakursiai.
Studentų pasirinktos strategijos idėja – Lietuvą pateikti per kiekvieno žmogaus poreikius – papildyta kūrybinės kampanijos šūkiu „Lithuania: where your needs come true“. Tokia koncepcija pasirinkta atlikus išsamią analizę, parodžiusią, jog lietuviai linkę pasauliui šalį pateikti akcentuojant tuos privalumus, kurie jiems atrodo esantys vertingiausi. Tuo tarpu studentai pasirinko kitokią kryptį – Lietuvą pateikti kaip šalį, kurioje gali būti realizuojami atvykstančiųjų iš skirtingų valstybių poreikiai. Atlikę interviu su asmenimis iš skirtingų šalių, Leidybos ir reklamos studentai priėjo prie išvados, kad žinios apie Lietuvą yra gana menkos.
Iš Vyriausybės atstovų studentai sulaukė pasiūlymų savo idėjas pristatyti ir kitoms su Lietuvos įvaizdžiu bei turizmu dirbančioms valstybės institucijoms, tad ši istorija turi prasmingą tęsinį.
Gita Kerševičiūtė