Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Verslo informacijos ir vadybos studijų programos studentai dalyvavo tarptautiniame projekte „GlobCom”. Šiame projekte dalyvauja 2 ir 3 kurso studentai iš 13 universitetų, 13 šalių, 5 skirtingų žemynų. Projekto metu yra suformuojamos 7-10 žmonių iš skirtingų šalių komandos ir visos gauna vienodą užduotį – parengti tam tikrą viešųjų ryšių pasiūlymą-prezentaciją, kurią komandos turi pristatyti projekto pabaigoje.
Viena iš projekto dalyvių, studentė Evelina Zumbakytė pabrėžia, kad projektas padėjo įgyti taip reikalingos tarptautinės viešųjų ryšių patirties, kadangi projekte buvo sudaromos pasaulinės virtualios komandos – žmonės, kurių šalyse skiriasi laiko juostos ir kultūra, bendradarbiavo tarpusavyje pasitelkdami naująsias technologijas, socialinius tinklus. Visos komandos bendravo virtualiai – elektroninių laiškų, Facebook, Skype, Twitter ar bet kokios kitos socialinės platformos pagalba.
Pasak „GlobCom” projekto dalyvės Evelinos, projekto metu komandos turėjo sukurti konkretų viešųjų ryšių pasiūlymą tiesioginiam klientui. Komanda, kuriai priklausė ir VU Komunikacijos fakulteto studentai, sukūrė viešųjų ryšių pasiūlymą kliento mobiliajai programėlei, kuri skirta sveikatingumui gerinti. „Visi projekte dalyvavę studentai turėjo galimybę dalyvauti uždaromajame projekto renginyje, kuris vyko Lisabonoje. Deja, mes neturėjome galimybės ten nuvykti, tačiau komandos nariai iš kitų šalių nuvyko ir pristatė mūsų bendrą darbą – viešųjų ryšių pasiūlymą kliento sveikatingumo mobiliajai programėlei. Studentų projekto pasiūlymus vertino šios srities dėstytojai ir pagrindiniai projekto organizatoriai”, – pasakoja E. Zumbakytė.
Evelina sako, kad virtualiu būdu su komandos nariais bendrauti ir kurti prezentaciją lengva nebuvo: „Projekto metu susidūrėme su įvairiomis komunikacinėmis problemomis, tam tikrais nesusikalbėjimais. Pavyzdžiui, grupiniai projekto skambučiai dėl laiko juostų skirtumo kartais vykdavo ir naktį”. Tačiau nepaisant visų nesklandumų, komandos darbas buvo sėkmingas, o studentės pasisėmė naujos patirties ir žinių. „Dalyvavimas „GlobCom” projekte buvo ne tik naudingas, bet ir įdomus. Turėjome galimybę kurti viešųjų ryšių kampaniją, kurios metu galėjome išgirsti skirtingų komandos narių nuomonę ir idėjas. Buvo smagu dirbti komandoje ir tapti bendro projekto dalimi. Tai buvo puiki patirtis, kadangi išmokome dirbti tarpkultūrinėje komandoje, sugebėjome įveikti kultūrines kliūtis, tačiau svarbiausia – išmokome išspręsti viešųjų ryšių problemą kaip tarptautinė agentūra” – džiaugiasi projekto dalyvė E. Zumbakytė.