angl. Popular Culture in Interwar Lithuania: Quantities and Performers

Projekto tikslas: sukaupti ir apibendrinti duomenis apie populiariosios atlikėjų kultūros produktų pasiūlą 1918–1940 m. Lietuvoje. Projekte pirmą kartą sistemingai įgyvendinami uždaviniai: archyvinių dokumentų paieška, tiriamuoju periodu Kauno mieste siūlytos populiariosios atlikėjų kultūros produktų tipų nustatymas, paklausiausias populiariosios atlikėjų kultūros sritis išryškinanti kiekybinė analizė, populiariausių kūrėjų bei atlikėjų įvardinimas padės geriau suvokti tarpukario Lietuvos kultūros produktų visumą, jų vartojimo dinamiką, Lietuvos vietą pasauliniame populiariosios atlikėjų kultūros sklaidos žemėlapyje. Tyrimo metodika bei rezultatai bus pristatyti tarptautinėje mokslinėje konferencijoje, o tyrimo rezultatų pagrindu bus parengta mokslinė publikacija.

Projekto trukmė: 2015-03-02 – 2015-12-31

Finansavimo šaltinis: Lietuvos mokslo taryba (sutarties Nr. LIT-9-12)

Projekto vadovasdr. Martynas Petrikas (Kūrybinių medijų institutas)

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos