Šios mokslinės-praktinės konferencijos organizatoriai kviečia skaityti pranešimus ir dalyvauti diskusijose šiais ir kitais, medijų bei mokslo bendruomenėms aktualiais, klausimais:

  • Dabarties ir ateities iššūkiai Lietuvos audiovizualiniam sektoriui ir jam profesionalus rengiančioms aukštojo mokslo įstaigoms;
  • Gerosios praktikos, padėjusios įveikti krizes ir sumažinti rizikas (medijų įmonėse; aukštojo mokslo įstaigose);
  • Etika ir socialinė atsakomybė medijų industrijoje;
  • Konkurencija ir bendradarbiavimas medijų įmonėse ir medijų rinkai specialistus rengiančiose aukštojo mokslo įstaigose;
  • Formalusis ir neformalusis audiovizualinių medijų (kino, televizijos, žaidimų, audiovizualinės komunikacijos ir pan.) profesionalų rengimas Lietuvoje (studijų programos; mokymo metodai ir praktikos; partnerystės ir kt.);
  • Medijų raštingumo edukacijos praktikos aukštojo mokslo įstaigose ir medijų įmonėse;
  • Audiovizualinių medijų fundamentiniai, taikomieji ir meniniai tyrimai (vieta Lietuvos ir tarptautinėje mokslo erdvėje; nauda industrijai ir politikos formuotojams).

Prašome iki rugpjūčio 20 d. (imtinai) siųsti el. adresu :

  • pranešimų tezes – iki 250 žodžių apimties, nurodant pavadinimą, aprašymą, pranešėjo/jos/jų vardą ir pavardę, instituciją, pareigas ir el. pašto adresą.
  • sukomplektuotų pranešimų sekcijų tezes – iki 300 žodžių apimties, nurodant moderatoriaus/ės vardą ir pavardę, instituciją, pareigas ir el. pašto adresą, pavadinimą, aprašymą, pranešimų pavadinimus, pranešėjų vardus ir pavardes, institucijas, pareigas ir el. pašto adresus.

Dėl informacijos kreiptis el. adresu:

Medijų studijų ir tyrimų srityje pastaraisiais metais daug dėmesio skiriama klausimams, susijusiems su tuo, kaip socialinės medijos, skaitmeninė ekonomika bei globalios krizės (finansų, COVD-19 pandemijos, politinės, karinės ir kt.) transformavo vietinę ir globalią medijų ekosistemą – turinio kūrimą, cirkuliavimą ir vartojimą, suponavo naujų verslo modelių ir darbo praktikų diegimą, paspartino konvergencijos ir hibridizacijos procesus. Minėtieji procesai kelia technologinius, vadybinius, etinius ir kitus iššūkius audiovizualinių medijų profesionalams, tyrėjams ir pedagogams, skatina juos ieškoti naujų kūrybinių ir rinkodaros sprendimų, tarpdalykinių tyrimų prieigų bei įtraukių mišrių mokymo/si metodų. Tad rengiama konferencija tema „Audiovizualinės medijos Lietuvoje: tyrimai, švietimas ir etika“ siekia permąstyti  Lietuvos audiovizualinių medijų  (kino, žaidimų, televizijos, reklamos, užsakomųjų vaizdo paslaugų, socialinių medijų) lauką ir jame vykstančius pokyčius, išdiskutuoti tyrimų poreikį bei šiam sektoriui rengiamų profesionalų Lietuvos aukštosiose mokyklose klausimus globalių dinamikų ir iššūkių (COVID-19 pandemijos, skaitmeninės transformacijos, hibridinio karo ir pan.) kontekste.

Lietuvoje pastarąjį dešimtmetį audiovizualinų medijų sektorius stebimai augo įmonių, darbuotojų, paslaugų, produkcijos ir indėlio į bendrąjį vidaus produktą apimtimis.  Didėjo ir specializuotų studijų programų bei modulių šalies aukštosiose mokyklose skaičius. Tačiau audiovizualinių tyrimų sritis, būdama tarpdalykine ir tarpdisciplinine, išliko gana fragmentiška ir nišine. Todėl ši mokslinė-praktinė konferencija yra savitas forumas, kviečiantis audiovizualinių medijų ekosistemos dalyvius (industrijos atstovus, tyrėjus, pedagogus, ir kt.) padiskutuoti apie Lietuvos audiovizualinių medijų dabartį bei ateitį ir mokslo įstaigų ryšį su industrija.