APIE PROGRAMĄ
Krypčių grupė |
Socialiniai mokslai |
Trukmė
|
4 metai |
Studijų kryptis |
Komunikacija |
Studijų forma |
Nuolatinė |
Kvalifikacinis laipsnis |
Socialinių mokslų bakalauras* |
Studijų programos apimtis |
240 kreditų |
Ši studijų programa skirta norintiems gyventi vizualiųjų medijų, koncertų, parodų, kūrybinių projektų ir kitų kultūros įvykių įgyvendinimo ritmu. Kad taptumėte kūrybingi ir perspektyvūs kūrybos pramonės pasaulio dalyviai, studijuosite kūrybos ekonomikos ir kūrybinių industrijų veikimo principus, išmoksite organizuoti įvairius renginius, vykdyti kūrybines veiklas, formuoti kūrėjų įvaizdį, profesionaliai pateikti informaciją apie juos kultūros specialistams ir visuomenei, susipažinsite su įvairiais medijų žanrais – kinu, televizija, fotografija, teatru ir jų naudojimu kūrybos komunikacijoje.
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
vyksta itin daug praktinių užsiėmimų; atliekama pažintinė ir dvi (mėnesio ir dviejų mėnesių trukmės) profesinės praktikos; |
kūrybinio verslo (kino, muzikos, televizijos, teatro, audiovizualinių menų, pramogų ir pan.) įmonėse; |
išmoksite komunikuoti socialinėse medijose; |
reklamos ir rinkodaros agentūrose; |
analizuosite filmus ir spektaklius, kursite scenarijus, fotografuosite, filmuosite; |
kultūros įstaigų rinkodaros skyriuose; |
kūrybos komunikacijos specialistų laukia meno kūrėjai, leidyklos, ryšių su visuomene ir reklamos agentūros, verslo ir valstybinės institucijos, siekiančios inovatyviai pristatyti savo veiklą visuomenei ir žiniasklaidai; |
Some Films; |
studentams dėsto žinomi žiniasklaidos ir televizijos, ryšių su visuomene, kūrybinių industrijų, kino, dailės ir teatro specialistai; |
LRT; |
iki 50 proc. studijų trukmės galėsi studijuoti užsienio universitetuose; |
AD Love; |
tai – populiariausia Komunikacijos fakulteto specialybė. |
TV3. |
STUDIJŲ TURINYS
Dalykai | Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Dalykinė anglų kalba C1 |
5.0 |
Komunikacijos filosofija |
5.0 |
Komunikacijos ir informacijos mokslų istorija |
5.0 |
Komunikacijos mokslų teorijos |
5.0 |
Kultūros politikos įvadas |
5.0 |
Profesinė kalba |
5.0 |
| |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Kūrybinių industrijų įvadas |
5.0 |
Pažintinė praktika |
5.0 |
Žiniasklaidos teorija |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Mados ir stiliaus raiška |
5.0 |
Miesto kultūrinės erdvės |
5.0 |
Vilniaus kultūrų sąveika |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Fotografijos studijos |
5.0 |
Integruota komunikacija |
5.0 |
Kūrybiškumo ugdymas |
5.0 |
Kūrybos ekonomika |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Dailės ir dizaino įvadas |
5.0 |
Literatūros adaptacijos vizualinėse medijose |
5.0 |
Šiuolaikinio teatro studijos |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kino gamyba ir vadyba |
5.0 |
Muzikos kritika ir žanrai |
5.0 |
Politikos komunikacijos teorija |
5.0 |
Vaizdo operatoriaus menas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Profesinė praktika |
5.0 |
Semiotika |
5.0 |
Televizijos studijos |
5.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
10.0 |
Komunikacinės ir informacinės veiklos tyrimo metodai |
5.0 |
Teisiniai viešosios kūrybos komunikacijos pagrindai |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
20.0 |
Variantas A |
10.0 |
Rinkodara |
5.0 |
Žiniasklaidos vadyba |
5.0 |
Variantas B |
10.0 |
Muzikos vadyba |
5.0 |
Skaitmeninis garso redagavimas |
5.0 |
Variantas C |
10.0 |
Leidinio dizainas |
5.0 |
Skaitmeninės leidybos pagrindai |
5.0 |
Grupė |
10.0 |
Kino ir televizijos dramaturgija |
5.0 |
Komunikacija socialiniuose tinkluose |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika I/II d. |
5.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Kūrybinių projektų valdymas |
10.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
15.0 |
Grupė I |
5.0 |
Filmų analizė |
5.0 |
Meno kuratorystė |
5.0 |
TV laidų vadyba |
5.0 |
Grupė II |
10.0 |
Informacinės ir komunikacinės technologijos |
5.0 |
Kultūros paveldo sklaida |
5.0 |
Reklama |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika II/II d. |
5.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Profesinė praktika |
20.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Komunikacijos projektas |
10.0 |
8 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: komunikacija) |
20.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Derybų menas |
5.0 |
Įvaizdžio vadyba ir komunikacija |
5.0 |
Lyderystė ir komunikacija |
5.0 |
KŪRYBOS KOMUNIKACIJA (BUS) (ŠAKA)
Dalykai | Kreditai |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kino gamyba ir vadyba |
5.0 |
Muzikos žanrai ir kritika |
5.0 |
Politikos komunikacijos teorija |
5.0 |
Vaizdo operatoriaus menas |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
10.0 |
Komunikacinės ir informacinės veiklos tyrimo metodai |
5.0 |
Teisiniai viešosios kūrybos komunikacijos pagrindai |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Variantas A |
10.0 |
Rinkodara |
5.0 |
Žiniasklaidos vadyba |
5.0 |
Variantas B |
10.0 |
Muzikos vadyba |
5.0 |
Skaitmeninis garso redagavimas |
5.0 |
Variantas C |
10.0 |
Leidinio dizainas |
5.0 |
Skaitmeninės leidybos pagrindai |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
5.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Informacinės ir komunikacinės technologijos |
5.0 |
Kultūros paveldo sklaida |
5.0 |
Reklama |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika II/II d. |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
15.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Profesinė praktika |
20.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
8 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: komunikacija) |
20.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
*Nuo antro semestro galima rinktis bendrųjų universitetinių studijų, studijų krypties gilinamuosius dalykus, kitus pasirenkamuosius dalykus ir antrąją užsienio kalbą.
Numatomi studijų rezultatai
Kūrybos komunikacijos studijų programos absolventas geba apdoroti informaciją ir planuoti viešą komunikaciją, numatydamas suinteresuotuosius, rengdamas komunikacijos planą (formuluodamas žinią, parinkdamas (ati)tinkamas priemones), geba savarankiškai atlikti komunikacijos tyrimus, moka įvertinti komunikacijos tyrimų rezultatus, nustatyti jų patikimumą ir parengti informaciją kaip projekto dalį arba visą projektą, geba vadovauti kūrybiniam projektui arba jo daliai (įvertinti pateiktą žodžio, garso, vaizdo informaciją kūrybos aspektu, parengti ją kaip galutinį kūrybinį produktą) arba vadovauti kelių kūrybinių idėjų įgyvendinimui ir derinimui, žino ir geba parengti kūrybinę idėją ir ją pateikti kaip projektą, paslaugą, produktą, naudodamasis šiuolaikinėmis technologijomis (moka sukurti scenarijų ir/arba reginį ar jo dalį, moka įrašyti žodį, garsą, vaizdą atitinkamai sintetinant informaciją) ir visa tai moka pateikti specialistų ir ne specialistų auditorijai.
BENDRADARBIAVIMAS
Programos partneriai:
ALUMNI
„Labiausiai į atmintį įsirėžę yra dėstytojai, kurių klausydavau ištempusi ausis ir išpūtusi akis, o net jei ir darbas kliudydavo atvykti į jų paskaitą, darydavau viską, kad tik pavyktų sudalyvauti.“
Agnė Kulitaitė, Benedikto Gylio paramos fondo projektų vadovė, žurnalo „Seen“ pardavimų vadovė, portalo 15 min. skilties Ypatingos ambasadorė ir skiltininkė
„Visada mėgau būti ten, kur daug veiksmo, iššūkių, o komunikacijos mokslas ir yra apie tai. Nei karto nesuabejojau savo pasirinkimu ir visais studijų metais džiaugiausi programos įvairove bei itin plačiai formuojamu profiliu. Šiandien, atrodo, galiu daryti daugiau nei galėjau įsivaizduoti.“
Henrikas Draugelis, Muzikos atlikėjų vadybininkas ir komunikacijos specialistas, muzikos apdovanojimų M.A.M.A. komunikacijos specialistas
„Studijos išugdė suvokimą, kad komunikacija (tiek vidinė, tiek išorinė) yra vienas iš svarbiausių bet kokio projekto elementų. Be nuoseklios vidinės komunikacijos neįmanomas efektyvus darbas komandoje, o be tikslingos ir tinkamai parengtos išorinės komunikacijos – joks sukurtas produktas nepasieks auditorijos, kuriai ir yra skirtas.“
Lina Patskočimaitė, LRT.lt Skaitmeninių aktyvų skyriaus vadovė
„Pasirinkau šias studijas, kad turėčiau laisvę ir galimybę rinktis savo profilį, ateitį. Niekada nenorėjau būti vienakryptis specialistas. Save visada siejau su daug sričių – ir politika, ir komunikacija, ir projektų valdymu – todėl šios studijos buvo vienintelis ir turbūt geriausias sprendimas.“
Antanas Mikalauskas, Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos LiJOT prezidentas, buvęs ISIC Lietuva vadovas
Nori išgirsti mūsų fakulteto absolventų sėkmės istorijas? Užsuk į puslapį „Alumni galerija“
KONTAKTAI
Turite klausimų? Susisiekite:
- El. paštu
- Telefonu (8 5) 236 6115
Studijų programos komitetas
- doc. dr. Rita Repšienė (pirmininkė),
- doc. dr. Renata Šukaitytė-Coenen,
- part. doc. dr. Rusnė Kregždaitė,
- lekt. Gitana Krikščiūnaitė,
- prof. dr. Rimvydas Laužikas,
- doc. dr. Martynas Petrikas,
- partn. doc. Liutauras Elkimavičius (socialinis partneris, komunikacijos agentūra INK Agency),
- Edita Sabalionytė (socialinė partnerė, Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija),
- Sandra Šadulskytė (studentų atstovė,
- Gabija Laibakojytė (studentų atstovė).