„Socialus marketingas“ direktorius / Ryšiai su visuomene
Kodėl nusprendėte studijuoti Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete?
Dar mokykloje susidomėjau žiniasklaida ir pradėjau rašyti į laikraštį „Mokyklos frontas“. Tuomet sekė darbas internetinėje žiniasklaidoje, dienraščiuose ir rašymas iš susidomėjimo tapo pilnaverčiu darbu. O bakalauro studijose mokiausi ekonomiką su marketingo kryptimi. Ketvirtame kurse mokėmės ryšius su visuomene ir pajaučiau, kad tai – mano sritis. Todėl nusprendžiau, kad magistro studijas tęsiu Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete, kur pasirinkau Ryšius su visuomene.
Kokie buvo Jūsų studijų metai? Papasakokite ryškiausius savo prisiminimus iš studijų laikų.
Turėjau absoliučiai fantastiškus grupiokus, su kuriais iki šiol palaikome ryšį ir didelė jų dalis sėkmingai kopia karjeros laiptais. Man įsiminė mažiausiai 3-4 nerealios dėstytojos, kurios suteikė ne tik profesinių žinių, bet neretai tiesiog mokė gyventi. Labiausiai įstrigo kelios situacijos. Viena smagesnių patirčių buvo, kai dėstytoja Kutraitė nesėkmingai mėgino išvyti mane iš auditorijos už neva tai drausmės pažeidimus. O vienas svarbesnių išgyvenimų susijęs su dėstytoja Matkevičiene. Manau, kad jeigu ne ji, magistro laipsnio nebūčiau įgijęs. Dėstytoja reikalavo maksimumo, nesitaikstė su broku ir netoleravo jokių pasiteisinimų. Tos dienos, kai reikėjo priduoti savo magistro darbą, rytą, dėstytoja Matkevičienė atsiuntė apie 20 klausimų, komentarų, reikalaujančių pataisymų. Ir vietoje to, kad džiaugsmingai priduočiau savo mokslinį darbą, sėdau jį taisyti ir tobulinti.
Kaip Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete įgytos žinios Jums pravertėdarbe?
Kadangi įstojau į magistro studijas ir tai buvo apgalvotas sprendimas, norėjau daugiau profesinių žinių. Gavau ne tik žinias, bet ir naudingas pažintis su grupiokais bei dėstytojais. Nė kiek nesigailiu dėl sprendimo ir atsukęs laiką atgal, padaryčiau tokį patį žingsnį.
Kaip atrodo Jūsų darbo diena? Kokie įgūdžiai svarbiausi Jūsų darbe?
Nuo 2012 metų esu skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas. Mano darbo diena atrodo įtemptai ir dinamiškai, pas mane nebūna dviejų vienodų dienų. Kiekvieną dieną kažkas vyksta, visą laiką kokios nors naujienos. Pritariu minčiai, kad mūsų sferos žmonės ne tiesiog kuria reklamas ar mąsto apie komunikacijos veiksmus, o sprendžia problemas. Todėl mano pagrindinė atsakomybė – spręsti mūsų klientų problemas ir stengtis, kad jie ne tik gerai komunikuotų, bet ir jų verslui sektųsi pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Kokiems žmonėms rekomenduotumėte rinktis ryšių su visuomene studijų programą?
Manau, šie mokslai tinka ir tiems, kurie siekia žinių, ir tiems, kurie tiesiog nori įdomių mokslų. Pavyzdžiui, puikiai pamenu dėstytojos Nugaraitės paskaitas, kai mokėmės bendrauti su žurnalistais. Buvome filmuojami, o po to nagrinėjome vieni kitų klaidas. Man buvo sunku patikėti, kad tai, ką dariau būdamas savamokslis žurnalistas, pasirodo, yra moksliškai ištirta, išnagrinėta ir net yra būdų, kaip su tokiais žurnalistais gudrauti. Trumpai tariant, manau, kad mokytis bus įdomu.