Baltijos jaunimo žiniasklaidos raštingumo instruktorių programa – kvietimas teikti paraiškas
Pavargai nuo #MelagingųNaujienų srauto? Pirmenybę teiki #Faktams, o ne #Dezinformacijai? Pasirengęs daryti #TeigiamusPokyčius?
Pavargai nuo #MelagingųNaujienų srauto? Pirmenybę teiki #Faktams, o ne #Dezinformacijai? Pasirengęs daryti #TeigiamusPokyčius?
Informuojame, kad Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Verslo informacijos vadybos studentai sėkmingai įsitraukę į tarptautines komandas dalyvauja jau septynioliktame GlobCom konkurse ir siekia sukurti viešųjų ryšių kampaniją Lietuvai.
„Šiais laikais reklamoje yra vienintelė problema – reklamų yra daug, todėl jomis sunkiau sudominti žmogų. Tu gali pasakoti ilgai, bet tu turi tik kelias sekundes atkreipti žmogaus dėmesį“, – sako reklamos agentūros „TRUTH.“ strategijos direktorius Tomas Bartninkas.
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Leidybos ir reklamos studijų programą renkasi žmonės, kurie yra kūrybingi, domisi dizainu, literatūra, reklama, komunikacija, turi daug idėjų ir noro jas įgyvendinti. Apie studijų programą, karjeros galimybes ir darbą leidybos sektoriuje kalbamės su Leidybos ir reklamos studente Emilija Bumblauskaite.
Žurnalistikos studijos gilina supratimą apie žurnalistikos kultūrinius, politinius, ekonominius, socialinius ir profesinius aspektus. Šios profesijos įvairiapusiškumas ir galimybė prisidėti prie svarbių visuomenės pokyčių dažnai ir skatina jaunus žmones pasirinkti žurnalistikos studijas.
Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos asociacija adaptavo JAV veikiančio Ligų kontrolės ir prevencijos centro (CDC) ekspertų parengtą metodinę medžiagą, patariančią kaip komunikuoti krizės metu.