Dr. G. Vaičekauskienė: „Rinkimų kampanijos nėra nuobodžios, jos sunkiai aprėpiamos vienu žvilgsniu“
Spalio mėnesį vyksiantys Seimo rinkimai sulaukia didelio visuomenės ir žiniasklaidos dėmesio, tačiau šį kartą diskusijos kyla ne tik dėl kandidatų ar jų politinių platformų, bet ir dėl pačių rinkimų kampanijų reikšmingumo. Tiksliau, dėl to, kad jos tampa vis mažiau įdomios ir kūrybingos, o rinkėjai yra įtraukiami per vėlai.
Pasak Vilniaus universiteto (VU) Komunikacijos fakulteto Politikos komunikacijos tyrimų centro mokslininkės, Žurnalistikos ir medijų tyrimų centro asistentės dr. Giedrės Vaičekauskienės, rinkimų kampanijos nėra nuobodus formalumas, jos tiesiog sunkiai aprėpiamos. Tyrėja papasakojo, kodėl lietuviškos rinkimų kampanijos nėra mažiau įdomios, už ką balsuoja rinkėjai ir kokių rinkimų netikėtumų jau yra buvę.