Komunikacijos fakultete, Žurnalistikos ir medijų tyrimų centre pradedamas vykdyti Komunikacijos mokslų studijų programos magistranto Roberto Maciaus tyrimas „Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimai 2024 m.: kandidatų ir jų programų rėminimas socialinio tinklo „Facebook“ paskyrose ir žiniasklaidoje“, finansuojamas Lietuvos mokslų tarybos programos „Studentų tyrimai 2024 / 2025 semestrų metu“ lėšomis.

WEB naujienoms 600 x 338 px 4

Magistrantas Robertas Macius komentuoja savo tyrimo temos pasirinkimą: „Mane domina politiniai reiškiniai, rinkimai, per kuriuos įvyksta daugybė diskusijų, ideologinių susirėmimų. Apskritai, patys rinkimai lemia kiekvieno iš mūsų gyvenimą ir kasdienybę, nes po jų pasirenkama, kaip toliau bus formuojama valstybės politika. Tikiu, kad atliktas tyrimas gali būti vertingas ir ateityje, siekiant palyginti 2024 m. Respublikos Prezidento rinkimų duomenis, ieškant panašumų ir skirtumų.“

Jaunojo tyrėjo teigimu, tyrimo tikslas yra dvilypis: pasitelkus rėminimo teoriją bus nagrinėjama, kokius rėmus kandidatai į prezidentus taiko savo asmenybės ir programinių nuostatų patrauklumui didinti, ir lyginama, kaip šie rėmai skiriasi nuo naujienų portaluose identifikuotų rėmų.

Studento tyrimo vadovė – Komunikacijos fakulteto docentė dr. Renata Šukaitytė-Coenen.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos