Šiandien senute vadinama Europa išgyvena pokyčius. Jos pavidalas keičiamas būnant daugiakalbe šeima, išgyvenant identiteto krizę, nemokant tinkamai dalintis ir keistis informacija.
Kaip manote, ar tarp Briuselio ir atskirų valstybių buvo pakankamai bendradarbiavimo, kad piliečiai aiškiai suprastų – kaip veikia Europos Sąjunga, euras, kas ta migracijos krizė bei ,,Brexit”? Ir galiausiai, kaip manote, ar su Europos komunikacija viskas gerai?
Akimirkai pabandykime įsivaizduoti, kaip galėtume komunikacijos priemonėmis išreklamuoti tokią didžiulę organizaciją kaip Europos Sąjunga, kuri laikoma sudėtinga ir nuobodžia ir kurioje nepasitikėjimas yra didžiulis? Ar gebėtumėte išreikšti Europą iš naujo pakeičiant jos įvaizdį?
Nelengvi klausimai, tačiau renginio svečias yra pasiruošęs diskusijai ir, remdamasis turtinga asmenine patirtimi, pasidalins ne viena įžvalga ir sprendimu, kodėl Europos komunikacija yra nesėkminga ir kaip ją padaryti sėkminga.
Su malonumu pristatome šio renginio svečią:
Stavros Papagianneas yra vyresnysis komunikacijos strategas, turintis daugiau kaip 20 metų patirtį verslo komunikacijų, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, socialinės žiniasklaidos ir žiniasklaidos srityse, turintis komunikacijos vadovo Europos Komisijoje patirties. Taip pat Stavros sėkmingai vadovauja RsV įmonei ,,StP Communications“ Belgijoje, yra knygų ,,Rebranding Europe. Fundamentals for Leadership communication“ bei ,,Powerful Online Communication“ autorius.
Diskusiją moderuos Dr. Darius Udrys.
Renginys organizuojamas Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos kartu su LR užsienio reikalų ministerija ir Vilniaus universitetu.
Data: 2017 m. rugsėjo 28 d.
Laikas: 18.30 val.
Vieta: Nacionalinė M. Mažvydo biblioteka
Registruotis galite čia.
Organizatoriai: Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga, Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija, Vilniaus universitetas