Krypčių grupė | Socialiniai mokslai | Trukmė |
1,5 metų |
Studijų kryptis | Informacijos paslaugos | Studijų forma | Nuolatinė |
Kvalifikacinis laipsnis | Socialinių mokslų magistras | Studijų programos apimtis | 90 kreditų |
„Inovacijos skiria lyderį nuo pasekėjo“ – Steve‘as Jobsas
Aplinkos stebėjimas, naujos žinios, lyderystė, kūrybiškumas ir nuolatinė kaita – tai pagrindiniai prasminiai žodžiai, kurių esmės ir turinio plačiu ir lanksčiu suvokimu turi vadovautis šiuolaikinis vadybininkas bei kiekviena šiuolaikiška organizacija, siekianti konkurencinės sėkmės.
Programos tikslas
Rengti intelektualiam, kūrybiškam, naujomis žiniomis grįstam verslui aukštos kvalifikacijos specialistus, gebančius panaudoti žinių valdymo metodus organizacijos informacinei infrastruktūrai sukurti ir lyderystės gebėjimus užtikrinančius efektyvų organizacijos valdymą ir kūrybišką, novatorišką problemų sprendimą.
Programa skirta iniciatyviems, kūrybiškiems vertinantiems žinias ir siekantiems karjeros galimybių. Programos struktūra ir dėstomų dalykų turinys orientuotas į sėkmingo verslo, grindžiamo nuolatinio mokymosi, naujų žinių, kaip ekonominės gėrybės kūrimu ir jų novatorišku panaudojimu.
Įgyti gebėjimai
Žinių vadybos ir lyderystės magistrantūros absolventas:
- išmano strateginės informacijos ir žinių vadybos, komunikacijos ir informacijos tyrimų metodologijos, organizacinės lyderystės, rizikos ir pokyčių valdymo, projektų vadybos, žinių ir inovacijų vadybos, kūrybiškumo ir verslumo, korporatyvinės komunikacijos, lyderystės, žmogiškųjų išteklių vadybos, politikos ir žiniasklaidos, įvaizdžio ir reputacijos, krizių vadybos ir komunikacijos, tarpkultūrinės komunikacijos, intelektinės nuosavybės teisės paradigmas;
- geba atlikti mokslo tiriamąjį darbą informacijos ir žinių vadybos srityje, inicijuoti, planuoti ir atlikti informacinių ir žinių produktų ir paslaugų rinkos tyrimus, organizacijos informacijos ir žinių vadybos stebėseną, patikrą, informacijos ir žinių vadybos tyrimus, užtikrinti šių tyrimų rezultatų pateikimą, sklaidą;
- geba sisteminti ir analizuoti organizacijų vidinės ir išorinės informacinės aplinkos, informacinių poreikių, komunikacijos tyrimų empirinius duomenis, kūrybiškai ir lanksčiai juos taikyti praktikoje modeliuojant bei sprendžiant konkrečias žinių ir inovacijų valdymo problemas;
- geba motyvuoti kitus žmones siekti bendrų organizacijos tikslų, taikyti šiuolaikinius žmonių grupių valdymo metodus bei inicijuoti ir efektyviai realizuoti organizacijos pokyčius;
- turi rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžių, gerų kalbinių ir minčių dėstymo raštu įgūdžių, organizacinių gebėjimų.
Pagrindinės kompetencijos
Įžvalgos kompetencija – gebėjimas suprasti pokyčių svarbą ir juos numatyti.
Žinių ir informacijos verslumo kompetencija – gebėjimas valdyti informacijos ir žinių procesus, pritaikyti įgytas žinias, kurti organizacijos žinių bazę.
Tobulėjimo ir tobulinimo kompetencija – gebėjimas skatinti ir realizuoti mokymosi procesus, kurti ir vystyti profesinius mokymosi partnerystės tinklus.
Lyderystės kompetencija – komunikuoti organizacijos viziją ir įkvėpti žmones, kurti ir ugdyti komandas bei pasitikėjimu tarp darbuotojų grįstą, palankią dalintis žiniomis organizacijos kultūrą.
Komunikavimo kompetencija – gebėjimas savo žinias ir idėjas derinti su kitų žiniomis ir idėjomis, vesti derybas, efektyviai komunikuoti su skirtingų kultūrų atstovais, partneriais.
Veiklos efektyvumo kompetencija – gebėjimas numatyti ir spręsti organizacijos veiklos problemas, valdyti praktikos bendruomenes.
Socialiniai partneriai
Bendradarbiaujama su verslo ir viešojo sektoriaus įmonėmis bei organizacijomis.